neděle 4. února 2018

A už máme únor

Jo, jo, jsem si myslela, že změním práci a asi zastavím čas, nebo co.
No nestalo se tak. Čas frčí rychlým tempem, ale přesto je mi líp.
Kromě každodenní práce se děje spousta věcí. Vesměs pozitivních.
Maruška s Janou se uzdravují.
Pétě se na cestách taky daří dobře a choroba ji též opustila. Krmí klokany, chová si koalu, plave s delfíny... Taky ji kousla ještěrka, ale prý jen trochu. Jo, ta se má.....
Lucka přinesla vysvědčení. Nejlepší ze třídy. Šikulka moje.
Káva s kamarádkou a procházka s další jako bonus.I kočárek jsem si povozila. Jo, jde to.
Jen hlídat Maru mi úplně nevyšlo, ale nakonec to všechno bylo fajn a v pohodě.
A aby nám to nebylo líto, přišla se nám Maruška ukázat. Smíšek je to.


A tak si to tak hezky užíváme.
Jen to moje rameno, či co mě to vlastně bolí (lopatka, klíční kost, možná i nějaké žebro), kdyby si dalo říct. Trochu už to otravuje. Pevně doufám, že bude líp.

Žádné komentáře:

Okomentovat