pátek 22. září 2017

Praha

Na Vánoce dostal můj muž dárek. Let s letadlem na leteckém simulátoru. Nějak jsme na něj pozapomněli, ale naštěstí si vzpomněli včas, aby dárek nepropadl. A jelikož máme dovolenou, nic nebránilo v tom, abychom vyrazili oba ku Praze.
Nejdřív tedy na zmíněný zážitek. Myslím, že si to můj muž náležitě užil.
A pak už hezky společně. Taková ta výletová klasika. Jen počasí opět zpočátku nic moc. Chvíli si popršelo.
Na Petřín...


Na Hrad.


Tady jsem tedy měla zážitek ! Vůbec jsem netušila (fakt mi to uniklo), že se do hradu nesmí hlavní bránou. Vchod někde po straně a osobní prohlídka. Pro mne tedy šok a něco tak nemyslitelného. Hrad vynechán. Navíc ono podivné chatičkové městečko před hradem...
Karlův most, jeden velký chaos a "blázinec".


Tak rychle foto a honem někam pryč.


 Docela dobrá volba, Vyšehrad. Turisté také, ale ve velmi omezeném množství. Počasí se umoudřilo. Co víc bychom si mohli přát.




Měli jsme hlad. Vejdeme do restaurace.  Pán, co obsluhoval mě byl velmi povědomý. Můj muž trochu nechápal, jak bych mohla znát někoho v Praze, ještě k tomu na Vyšehradě a ještě k tomu zrovna v té restauraci , kam jsme zrovna vešli. Nicméně slovo dalo slovo a opravdu. tenhle pán kdysi vozil svoji tetu do ordinace ve které jsem pracovala, protože pochází z našeho kraje. Takže jsme se fakt znali. Neuvěřitelná náhoda.
A cestou k metru ještě jeden pohled na místa, kde jsme dneska byli.


Při zpáteční cestě jsme si udělali trochu zajížďku a já se podívala na místa, kde jsem kdysi pracovně působila. Hezké vzpomínky. Kdo by nevěděl, Lysá na Labem.
Zámek, kde je domov důchodců.



Kostel, takový středobod Lysé.



 Kousek od něj příjemná kavárnička, kafe a zákusek jsme si dali.
Moje bývalé pracoviště.


A dovolená končí. Myslím, že jsme ten týden využili docela smysluplně a vynahradili si léto zcela bez zážitků.

Žádné komentáře:

Okomentovat