neděle 25. června 2017

Týdeník

 víc opravdu nedám. Alespoň prozatím.
Na pondělí jsem měla naplánovanou magnetickou rezonanci mého bolavého ramene.
Jana potřebovala s Cípou na veterinu. Bylo velké teplo. Využily jsme Lucku. Hlídala Marušku a my jely společně za doktory. Na veterině prý snad vše OK. Jana měla alespoň prostor popovídat s bývalými kolegy.
Na MR to bylo horší. Trochu jsem čekala, to bych pochopila. Neomalené chování pana laboranta už tolik ne. V těhle chvílíchse vždycky stydím, že mám něco společného se zdravotnictvím.
Lucka zvládla hlídání dobře. Nicméně uznala, že takové dítě dá fakt zabrat.
Maruška dělá pokroky a už sedí.



V úterý denní. Docela to šlo. Práce není moc (což se může rázem změnit) a tak to mám na rozjezd jednodušší. Jsem ráda, alespoň nejsem kolegyním na obtíž.
Ve středu jsem doma před noční. Rameno, které po MR a "šetrném " zacházení pana laboranta v úterý bolelo jako čert je najednou lepší. Prý to tak může být. Magnetické záření pomáhá. Používá se i  v rámci RHB. No kéž by to pomohlo.
Kdysi jsem měla hodně afrických fialek. Pak mi nějak zašly. Byla jsem nedávno v květince a neodolala jsem. jednu jsem si koupila. Trochu mne navnadila jedna milá blogerka.


Na čtvrtek jsem měla tak nějak nešťastně naplánovanou RHB. Na dopoledne. Ale jsem ráda, že jsem vstala a jela tam. Marcelka zase nezklamala. A když už jsem byla vzhůru, zašla jsem ke kadeřnici. Letní sestřih byl nutností.
A jelikož je venku už moc teplo, naplánovala jsem si na odpoledne bouřku. Takovou příjemnou, poklidnou letní bouřku, kdy zaprší, vzduch se pročistí, trochu se ochladí.Vyplnilo se mi to bezezbytku. Jen co jsem zasázela kytky okolo domu, přesně taková bouřka přišla.




 Jinde to bylo o poznání horší....Měli jsme štěstí.
V pátek přivezl kamarád pro naše pejsky známky. objednávalo se hromadně. Jen nechápu, co ta Maruška ? Jestli taky dostane obojek ?


Potom na další noční. Před ní ještě sraz s bývalými kolegyněmi a spolupracovníky. Sešlo se nás hodně, stýská se nám všem.....
Noční docela šla, sobotu jsem prospala. A večer na další noční. Ta už byla o poznání "veselejší".
Neděle byla poklidná. Než se člověk rozkouká, snaží se dohnat co tady stojí , tak je večer.
Jana s Maruškou byly na "chalupě", kde probíhal každoroční fesťáček, kde Jana vždycky pomáhala s organizací. Snad se prý vše vydařilo.
Ta sluchátka jsou Marušky, kdyby byl hluk moc velký.



My hlídali Cipíska, který je tu s námi rád.
Péťa na Islandu mapuje terén. Jak v práci, tak i v blízkém okolí.


Žádné komentáře:

Okomentovat