sobota 20. května 2017

Docela náročný týden

Tedy pracovně. ono ani na nic moc jiného nezbýval čas.
Po - denní
Út - denní
ST - volno, kdy se snažím nabrat síly a dohnat dny, kdy nejsem doma
Čt - denní, po ní s kolegyní na vyšetření mého zlobivého ramene. Byla tak hodná, že mi to domluvila a ještě jela se mnou. Nedozvěděla jsem se nic dobrého. Budu to muset řešit a vůbec se mi to nelíbí. A aby toho nebylo málo, tak jsem nabourala auto. Ale docela málo a můj nejšikovnější muž mi ho hned večer opravil.
Pá - denní
Tenhle týden jsem v nové práci překročila pomyslný práh a udělala další krok kupředu. Tak nějak jsem tam byla vhozena a ono se to docela povedlo. Doufám, že to takhle půjde dál.
Sobota - chodím tady od ničeho k ničemu, nebo spíš od něčeho k něčemu a pořádně nevím, co dřív. Musím brát ohled na ruku, a tak jsem trochu zoufalá, protože leccos nemůžu, nebo mi to nejde.
A venku navíc po hezkých dnech dneska docela ošklivo a chladno.
Ještěže zítra přijde Maruška.


Žádné komentáře:

Okomentovat