neděle 7. května 2017

A máme květen

Nějak to nestíhám a nepobírám. Najednou je osmého a já ani nevím jak.
Prvního byl svátek a volno. Vzhledem k tomu, že zatím nesměnuji, měla jsem volno.
Přišla Jana s Maruškou. Janička potřebovala něco opravit na autě a tak jsem dostala Maru do kočárku a vyrazila sama. I když bylo chladno a foukal docela vítr, tak se krásně prospala. Bylo hezky.


Krkonoše stále bílé, tentokrát nebyly moc vidět.


Maruška stále v dobré náladě a stále hodná.


 V úterý do práce.Ve středu volno. To pak venčím já a někdy je ještě mlhavo.


Dopoledne kosmetika, odpoledne zubař i s Luckou. Údržba je holt nutná.
Viki s Fíbí se po letech dokonce snesou na jedné lavici.


Čtvrtek a pátek zase denní. Po ránu jsou mlhy. Foto nic moc , ale občas to vypadá, že jedu do bílého moře. Foceno v pět ráno mobilem z auta.


 Některé dny v práci jsou docela v pohodě a já mám pocit, že to zvládám, ale pátek byl docela jiný a já teď vlastně vůbec nevím, jestli na tohle ještě mám. Nechám tomu trochu času uvidíme.
V týdnu přišel nový lívanečník a tak bylo nutné ho vyzkoušet. A jelikož dorazila v sobotu i Janička s Maruškou, byly k obědu lívance. Výroby se chopila Lucka a dařilo se jí.



Maruška měla svoje jídlo, stoluje už jako velká holka.


Po obědě jsem ji šla dát spinkat a ač je zvyklá jenom na maminku, tak se mnou krásně usnula.
Takovéto odpolední sobotní poleženíčko....


A najednou je tu neděle. Taťka začal sekat, ač ho bolí záda, docela mu to jde.
Péťa se nám v pátek v  pořádku vrátila ze Slovinska a  dnes večer odlétá na Madeiru jako delegátka. Po kom to dítě je ? Mám z ní radost velikou.



Žádné komentáře:

Okomentovat