pondělí 17. dubna 2017

Velikonoce

za námi. Díky nové práci jsem měla celé 4 dny volno. Jediné, na co jsem se těšila, že bude hezky a já půjdu chvíli někam ven. Nemám se těšit.
V pátek jsem nakupovala, vařila a dělala podobné "hlouposti". V sobotu jsme se měli všichni dohromady moc hezky. Včera a dnes bylo počasí, no aprílové. Zde možno viděti. Jasná obloha, bílé mraky, černé mraky, sluníčko, duha, déšť. Na co si vzpomenete, vítr a zima k tomu.


A jelikož k nám koledníci nechodí, Janička s Maruškou taky odjely, tak jsem toho využila a učila se a učila se. Snad to k něčemu bude.
Jediný koledník, taková naše každoroční dlouholetá tradice, je jeden místní mladík který chodí každé Velikonoční pondělí pravidelně na svíčkovou. Dočkal se jí i letos a my ho rádi viděli.
Velikonoční výzdobu uklízet nemusím, neb jsem ji ani nestihla vyndat. A nikomu to nevadilo.
Možná za rok, kvůli Marušce....

Žádné komentáře:

Okomentovat