neděle 5. března 2017

Choroba chorobná

se zdá, že je konečně na ústupu. Ale že to trvalo. Další týden za námi.
Pondělí - denní a pak už nic, protože ta choroba.....
Úterý - noční. Dopoledne fakt relax, vadí mi to, ale co mám dělat, pořád to není ono.
Středa -  jen se tak trochu vyspat. Po spaní káva se známou, tentokrát veselejší než posledně. Aspoň mám s kým probrat moje velké, vlastně nechtěné změny.
Čtvrtek - rehabilitace obě. Klasické předávání Marušky z auta do auta. Měla spát, to úplně nevyšlo. Tak honem domů. Nevyspání je patrné, ale všechno zvládneme. Dokonce i s úsměvem.


Když přijede domů maminka, jsme už i nahamané. Tak trénujeme kousky, to by nám šlo...


Večer opět za kulturou. Divadelní představení Tlustý prase . Uvedeno jako komedie. No, za mě spíš krutá realita života. Chtěla jsem se pobavit a zasmát.... Nicméně i tohle je život.
Pátek - denní. Byla jsem si pro výstupní list. to je tááák smutný. Ach jo. Hlavně třeba proto, že mám tak skvělé kolegyně, že když se dozvěděly, že Maruška jde na Vítání občánků, tak mě na chvíli zastoupily a já se mohla zúčastnit.
Kámošky. Maminky i holčičky.


A už je občan...


Večer jsem přišla domů a zase odpadla. Nemoc, mrcha jedna, se ne a ne vzdát.
A proto sobota relax. Oběd z mrazáku a hurá na výlet.
Opožděný vánoční. Letos jsme mezi svátky nějak nestihli Kumburk, tak dneska. Dobrá volba. Pěkné počasí, lidí tak akorát. Prostě pohodička.
Nejspokojenější byla asi Viki, konečně se mohla pořádně vylítat. A kupodivu byla hodná.


Návod, jak si omotat nos jazykem, nechápu.


A jednu s páníčkem, by mi to neodpustil, že jsem se o něm nezmínila.


A staré známé pohledy, přesto je sem musím dát.



Panoramata dneska nic moc, ale krásně bylo, to jo.


Večer jsme Viki konečně zase vykoupali. Netvářila se nadšeně, ale pochopila, že je to po zimě fakt nutnost.
Neděle - od slova nedělej ? No tak něco určitě. Ale přehánět to nebudu. Takové ty běžné záležitosti domácího charakteru úplně stačí. Choroba konečně na ústupu, tak aby si to holka jedna protivná nerozmyslela.

Žádné komentáře:

Okomentovat