čtvrtek 12. ledna 2017

Další týden

už máme zase pěkně za polovinou. Toto letí.
V pondělí jsem byla celý den v pracovním procesu. A ač to v práci docela šlo, tak jsem po návratu domů zcela odpadla.
V úterý jsem měla v plánu rehabilitaci. Tu jsem ale přenechala Janě a jela hlídat Marušku.
Docela nám to spolu šlo. Pohrály jsme si, najedly se.


Houpání v hojdavaku bylo taky taky prima.


Pak už bylo na Marušce vidět, že je unavená. Proti spaní v postýlce protestovala. Ven do kočárku se mi nechtělo, byla dost zima a mamka se měla brzo vrátit. Tak jsme znovu použily hojdavak. Tentokrát ne k zábavě, ale ke spaní. Povedlo se, spala 1,5 hodiny.


Po brobuzení už krmila maminka. I já dostala, jen Maruška to měla namixované. Za pár let to bude obráceně. Ale byla to dobrota. Jana prostě vařit umí.


 A venku naplno kraluje paní zima.


Večer jsem šla na noční. Byl docela klid.
Ve středu se prospat. Ale nějak to nešlo.
Po ránu venku - 22.  Nemohla a nemohla jsem se zahřát a pořádně usnout.
Cipísek je pořád u nás. Takže o zábavu je postaráno.
Do čtvrtka do rána udělalo počasí velký obrat. Teplota takřka o 20 stupňů jinde a chumelí se chumelí.
V plánu cesta k fyzioterapeutce. Málem jsem to vzdala. Ale pak jsem to vzala jako výzvu a jela. Dobře jsem udělala. Moje dlouhodobě bolavá pravá ruka dostala co zabrat a konečně mi někdo dal za pravdu, že s ní mám opravdu nějaký problém.
Pár cvaků z cesty domů, to už byly silnice protažené a jelo se pěkně.
Most ve Svijanech


Malá Skála - Vranov


Nedaleko od nás


A ač muž ráno zase všechno vyfrézoval, tak jsem musela vzít lopatu a trochu poházet, aby se nám dobře vyjíždělo na silnici. Taky uvařit něco teplého do bříška, vyvenčit oba pesany.
Na nudu si nestěžuju. Jdusi zacvičit, pak možná žehlit.
Navečer Cipísek po 14ti dnech předán Janičce a Marušce. Uvidíme, jak to budou zvládat.

4 komentáře:

  1. Ivo,
    ještě, že pravidelně přispíváš na blog, takhle vím, jak je u Vás.
    Já nestíhám psát ani na blog, ani emaily :-(
    A záda zase zlobí :-o

    OdpovědětVymazat
  2. Ivko, název "hojdavak" vidím úplně prvně! :-) Ale věřím, že se v něm Marušce parádně odpočívá, protože vypadá opravdu spokojeně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, název Hojdavak je oficiální pro určitý výrobek. Zadej do vyhledavače, najdeš :). Na nás byl drahý, takže samodomo, což ty jistě chápeš :)

      Vymazat