neděle 4. prosince 2016

Dovolenou

mám od pátku do pondělí. Do konce roku musíme mít vybráno, nařízení zaměstnavatele.
Ale popořádku.
Čtvrtek - do rána nachumelilo. Muž musel frézovat, jinak bychom nevyjeli. Sníh byl mokrý, těžký.
Když jsem dopoledne chtěla jet ukončit PN musela jsem se chopit lopaty....Zátěžový test vyšel na výbornou. Udělala jsem jako jen to nejnutnější, ale měla jsem radost, neb záda vydržela.
PN ukončena, juch. Jak já se těším do práce, mě se fakt stýská.
Lucka je doma, zase bolí krk. Už nevím, co s tím.
Večer za kulturou. Federer a Nagal. Pobavili jsme se.
Pátek - dopoledne plánovaná návštěva lékařské ordinace, prevence, vše OK.
Chumelo prší, počasí si z nás dělá legraci.

Nákup, vaření.
Večer velmi povedený pracovní vánoční večírek. A to se mi moc nechtělo.
Sobota - po obědě Lucka projevila přání jet nakupovat. Takový malý přírodní úkaz. Tak jo.
My nakupovat, taťka hlídat Marušku. Dvě hodiny povozil, šest kilometrů nachodil.
To my možná po obchoďáku taky, úspěšnost nic moc. Ale vše bylo v pohodě a klídku.
Neděle - po obědě místo již týden plánovaného úklidu jdeme vozit oba. Už se mi po berušce stýskalo. Moc jsem si ji neužila, skoro celé dvě hodiny, co jsme zase jezdili spala. Šest kilometrů jsme taky dali. Slunečno, ale mrazivo.


A nakonec si to prostě neodpustím. Dneska je to deset, jo deset celých, dlouhých týdnů.
Mám veliké štěstí, že jsem za deset týdnů zase v pořádku. Jiní jsou na tom mnohem hůř, návrat jim trvá déle i když se velmi snaží. Doufám, že můj návrat k normálu je trvalý.
Znovu bych nechtěla.....

1 komentář: