středa 16. listopadu 2016

Pondělní ráno

 bylo mrazivé. Ale aspoň slunečné.
"Naše" srnky...Když se den neukážou, už si dělám starosti....




Den byl celkem poklidný, jen jsme zajely s Luckou zkontrolovat bolavé koleno. Kupodivu je tam nález a já jí to až tak úplně nevěřila.
Jestliže ráno bylo mrazivé, tak večer byl přímo třeskutý.
Už hrozně dlouho jsem měla koupené lístky na koncert Inflagranti s Pepou Vojtkem .
Foto vypůjčeno z oficiálních stránek.


Jelikož jsem doma, chtěla jsem lístky někomu nabídnout, ale nepodařilo se. Tak jsem prostě šla, bylo mi líto tam nejít a dobře jsme udělali, naprostá pecka.  Úžasný zážitek.

A jestliže pondělí bylo mrazivé a slunečné, tak úterý bylo mrazivé a pošmourné. Dokonce padaly teplotní rekordy. Brrr, nelíbí se mi taková zima. Taky můj organismus dost reaguje na tyhle změny.
Nebylo mi úplně dobře. Nicméně jsem využila necelé hodiny, kdy je Lucka na klavíru a šla se projít na druhý konec města. Dobré 2,5 km, alespoň jsem se rozpohybovala.


Přes den jsem pomalu dožehlila a večer dopletla Marušce čepičku.


Už jsem jednu měla, ale byla malá. Tahle je úplně jiná, tak uvidíme, jestli jsem se trefila líp.

A jestli v pondělí bylo slunečno, včera pošmourno, tak jako co to je dneska? Hnus fialovej....
Venku namrzlo, ledovka, všude to klouže, sychravo, velmi, velmi nevlídno....


 Spíš mě napadá, jak bude zítra ?

1 komentář:

  1. Milá Ivo ale ty srnky,to je nádhera,jsou tak krásné...

    OdpovědětVymazat