středa 26. října 2016

Barvy podzimu

 Rehabilitace probíhá zatím úspěšně. Měla jsem velké štěstí na fyzioterapeutku, které jde opravdu o to, aby se člověk dal dohromady. Včera jsme probraly strašně moc věcí. Jaké boty ano, jaké ne. Jaký pohyb ano, co nevadí, co nedělat. Na co si můžu doma troufnout a čeho se mám vyvarovat. Já se ptám, ona odpovídá. Jasně, srozumitelně. I se při tom zasmějeme.
Moje záda se dnes taky smějí. Modro zeleno žlutě. Ale taky velkou úlevu pociťuji.
Chůze, obzvláště s kočárkem v klidném, rovném terénu doporučena.
Tak si užívám toho letošního podzimu.
Po měsíci doma se i počasí umoudřilo a není v té naší kotlině jen mlha.



 Jsem v dobré společnosti...







Byla to nádhera. Průměrná rychlost 1 km/hod. Jindy bych byla naštvaná, dneska jsem šťastná a naprosto spokojená, že jsem to zvládla.
Zcela upřímně dodávám, že mě to zmohlo. Ale strašně mi to pomohlo a dodalo energii.

4 komentáře:

  1. Riegrovu stezku takhle na podzim neznám, měl bych to asi napravit, je nádherná
    Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to jsem Pavle byla jen na začátku na malinkém kousíčku :)

      Vymazat
  2. Super, paráda, nádhera. Pomalu vpřed - každý krůček se počítá. To nabití, to věřím, čím jsem starší, tím mám podzim raději! Zdravím s tlupou z Kralického Sněžníku. Nahoře sněhová závěj, fučec, mrčící děti, ale ty barevné stromy!

    OdpovědětVymazat
  3. Společnost máš dokonalou a fotky též.

    OdpovědětVymazat