středa 7. září 2016

Narozeninový výlet

Když jsem byla minulý měsíc sama v Krkonoších, můj manžel smutnil. Nebo mi to spíš záviděl.
Zítra má narozeniny. Já dneska volno. Navrhla jsem výlet. Výběr z mnoha lokalit, různé stupně náročnosti. Mohl si vybrat, jsou to jeho narozeniny :)
A tak si vybral. Na Špindlerovku autobusem. Odtud směr Petrova bouda. Buduje se nová.


 Nad Petrovou boudou.


Výhledy nic moc, ale bylo krásně.


A pokračujeme dál.


V dálce vidíme náš cíl.


Takže pěkně přes Dívčí kameny, Mužské kameny (veselá příhoda, kdy nás 4 dámy poprosily, abychom je vyfotily abychom následně zjistili, že se vlastně známe )


A pořád je krásně, dokonce tepleji, než před měsícem.
Trhám taťkovi k narozeninám borůvky, jsou krásné, velké a moc dobré. Je to vlastně  poprvé, kdy dostal k narozkám čerstvě natrhané borůvky.


Cesty a cestičky, jo to je moje.


Nahoru z rozcestí pod Smielcem.


Vysoké kolo


Sněžné jámy


Můj oslavenec...


K Violíku


Pramen Labe


Pohled "zpět" Violík a Sněžné jámy


Všudypřítomné hořce


U Labské boudy.


Před sestupem do Labského dolu káva a pivo.


A už jdeme pěkně z kopečka


Labe


A všude okolo tahle krása


A jdeme pořád dolů



A koukáme zpátky nahoru a Labská vypadá jako maličká chaloupka


Pančavský vodopád - lepší jsem nevyfotila, slunce šlo přes hranu...


A nečekaně zase hořec, opravdu jsou všude


Pudlavský vodopád


Malý Labský vodopád


Konečně dole a už hezky podél Labe po cestě i pro vozíčkáře šlapeme až do Špindlu, kde máme auto.




Našlapáno dobrých 18 km. Spokojenost veliká. Nožky trochu bolí.
Lucka na táboře dnes celodenní výlet na Kuks a okolí.
Péťa s kamarádkou ve Vídni.
Jana balí na tradiční vandr s kamarádkama, který bude letos přizpůsoben Marušce.
No koukám, že jsme pěkně rozcouraná rodina.

3 komentáře:

  1. To je opravdu bomba takovýhle dárek. Ten by mě udělal větší radost, než ten nejdražší parfém! Jen si už nejsem jistá, jestli bych to uchodila, kondice nějak mizí a mizí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Takový dárek by potěšil i mne. Nádherná příroda

    OdpovědětVymazat
  3. Ivuš ja ty vaše vylety uplně obdivuji.Po přečteni mně to vždy tahne na nějaky ten vylet u nas.Diky za to.
    Atka

    OdpovědětVymazat