pátek 22. července 2016

Koncert

Ve čtvrtek dopoledne opět u plotny. Vařím, peču borůvkový koláč.
Janička volá SOS, její Žofka (morče) svým pískáním budí Marušku. Tak prý jestli bychom jí neposkytli azyl. Tedy Žofce, Marušku prý si nechá....
Tak jo, tak jsem si pomuchlala miminko a domů přivezla morče.



Odpoledne s Luckou na nákup. Mám pocit, že zádům se ulevilo a obtíže jsou menší.
Navečer jedem do nedalekých Sedmihorek na koncert Anety Langerové. Trochu špatná koordinace časového plánu, neb jsem se špatně koukla, kdy je začátek a my tam byli o víc jak hodinu dřív. Pořád lepší než později, že jo.
Jedna fotka ještě před začátkem, neb při koncertu je to přísně zakázáno, jako nechápu proč. Oficiální fotky tady.
Ale jinak to bylo moc fajn, jsem ráda, že jsem muže zase vytáhla za kulturou.


V pátek do práce. Těšila jsem se, že je pátek, dobrá sestava jaká to bude pohoda. O běda, nějak se to zvrtlo a práce bylo víc, než jsme čekaly. Doporučení pana doktora, že nemám pracovat v předklonu a zvedat těžká břemena vzalo za své a moje záda hlásí stav asi horší než před zákrokem.
U nás zatím na návštěvě švagr, přijel se kouknout na Marušku. Švagra jsem neviděla. Maruška s Janou na mne počkaly. To jsem byla zase ráda.


Péťa je pořád na Moravě a daří se jí dobře.

Žádné komentáře:

Okomentovat