pátek 15. července 2016

Dovolená - den sedmý, pátek dopoledne

Po čtvrtku, kdy jsme se vlastně nikam nepodívali, jsem se rozhodla, že dneska jdu za každou cenu. V plánu jsem toho měla ještě hodně a bylo jasné, že se to nedá stihnout, ale něco ještě určitě ano.
Dopoledne jsem vyrazila jen já s taťkou. Cíl byl Čáp. Tedy rozhledna Čáp.
Počasí, posuďte sami. A že to bylo o skalách a zase nahoru, dolů, to snad netřeba dodávat.





A už jsme tam.


A ta panoramata...Nafotila jsem to všechno, abyjsta o nic nepřišli :)





Nicméně občas foukl vítr a něco vidět bylo. Tady třeba "Bišík" , náš další cíl.






A tohle je důkaz, že není špatné počasí, jen špatné oblečení. Ve čtvrtek jsem si promočila jedny botaky. Jenže co si vzít, když teď taky prší a odpoledne ještě chceme na další výlet. Sandály ? Ne, nejlepší jsou gumáky. Věřte, nevěřte, šlo se mi v nich dobře, jen mi byla trochu zima.


A to už jsme na Bišíku. Někde vzadu je Čáp.






A ještě procházka okolo Černého jezírka.




 Na oběd na zámek, docela jsme si pochutnali.
Jeden můj plán byl jít na Bišík pěšky z ubytování. Tak mě muž při zpáteční cestě vysadil na půl cesty a já si prošla aspoň kousek. Nejdřív lesem.


Potom po loukách.




Sjezdovkou dolů a už jsem byla doma.


Žádné komentáře:

Okomentovat