středa 20. července 2016

Borůvky a veterina

Ve středu po noční jen krátký spánek.
Péťa brzo ráno odjela s kamarádkou na Moravu. to já zamířila úplně jinam.
Viki prostě bez veteriny nevydrží. Tahle návštěva byla tak trochu plánovaná. Zkušenosti z let předchozích mi velely nenechat ji trápit dlouhodobě, ale udělat radikální řež. Tak ani ne po měsíci otrhány všechny drápky na předních tlapkách.
Jiná ordinace, stejná práce, jiná cena. Laik se diví, odborník žasne. Tentokrát jsem žasla dost pozitivně. A mám brouka v hlavě...
No nic, hlavně, že jí bude líp.



Na odpoledne jsem měla domluveno s kolegyní, že se půjdeme kouknout, zda jsou ještě borůvky.
Kolegyni ale nebylo nějak dobře. Potřebovala jsem vyčistit hlavu a asi i chvíli být sama. Tak jsem šla. V lese bylo hezky, jen hmyzáků a klíšťat nějak moc.


Ale borůvek nakonec taky.


Cestou domů, stál tam v obilí, nikam neutíkal, škoda, že jsem neměla foťák. Mobilem nic moc.


Mezitím k nám dorazila Janička s Maruškou. Z druhé vetriny, kde jsme byli před měsícem dorazila zpráva, že Viki měla v drápkách nějaký nález a tak budeme tlapičky ještě koupat. Ale na to je zvyklá, to nebude problém.

1 komentář:

  1. Hehee :-) To my jsme také nedávno byli na veterině, ale neboj se, nebylo to nic vážného, jen to byla úplně první taková ta preventivní prohlídka a tak jsme jedině my ta tom měli nějakou ujmu a to vlastně jen finanční :D Pořizovali jsme totiž všechny ty potřebné věci jako je klec apod. víš? No asi to stejně znáš :) Samozřejmě, vše dobře dopadlo a jsme zdraví! Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat