čtvrtek 23. června 2016

Zcela nečekaně

V pondělí dopoledne jsme zcela plánovaně navštívily s Luckou ORL. Tak snad dobrý, ale úterní školní výlet nedoporučila. Venku leje jako z konve, zítra to má být lepší, ale pro jistotu. Prázdniny se blíží a angina je prevít. Tak ještě nakoupit, na skok kouknout na Marušku, čas strašně letí...
Po pondělní noční jsem si hned v úterý ráno koupila jahody, trochu si pospala (trochu jsem chtěla jít na houby, ale vzdala jsem to) a vrhla se na marmošku (nic jiného z nich prostě už nešlo). Lucka byla ještě doma. A pak ještě tohle a támhleto a najednou je večer...
Středa, a tady se dostáváme k tomu zcela nečekaně...Zcela nečekaně jsem měla ranní při které jsem jela na výlet sanitou :) Jako doprovod samozřejmě.



Při cestě domů z práce jsem jela vyzvednout Lucku, která se zcela nečekaně stavila za Janičkou a Maruškou. Venku už velké teplo. Ale i tak zcela nečekaně jsem vlastně poprvé hlídala a vozila. Sice jen chvilku, ale užila jsem si to.



Lucka povídala, že by měla mít Maruška taky nějakou fotku s babičkou.


 Další zcela nečekaně bylo po návratů domů, to když mě Lucka upozornila, že nám na zahradě roste "nějaká" houba. Hříbek to byl, pravý, zdravý a měl 70 dkg.



Taťka byl odpoledne po práci sekat u babči. Uf, má hotovo, ale v tomhle teple, to si dal.
Ještě přivezl nějaké jahody, tak šly do mrazáku.
Jediné zcela plánované byly Pétiny další přijímačky  na VŠ. Tak uvidíme.
Ve čtvrtek jsem měla denní. Ještěže máme v práci zatím docela přijatelně, venku už je teplo - peklo a já se hrozím, jak zas moje tělo bude reagovat. Zatím to jde, prostě musí.

2 komentáře:

  1. Moc vám to, holky, spolu sluší. I když na babičku vypadáš moc mladě!
    A ten hřib, to je taková nádhera. Už si ani nepamatuju, kdy jsem tak nádherný viděla naposledy naživo!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc Vam to s Maruškou sluši,mlada babička.Hned bych šla na houby,ale u nas nic moc neroste.Krasny začatek noveho tydne.Zdravi Atka

    OdpovědětVymazat