pondělí 28. března 2016

Velikonoce za námi

Bylo to rychlé a bylo to v pohodě.
V sobotu i v neděli jsem měla denní. Práce tak akorát.
Změnu času jsme zvládli, jen bych klidně spala dýl.
Doma taky pohoda. Jak jinak, když matka není doma :)
Lucka spala ze soboty na neděli u kamarádky. A docela si to užila. Jak já jsem ráda.
Navařeno bylo, spousta toho zbylo...
Dneska jsem měla jídlo zpoloviny připraveno. Nic nebránilo tomu si trochu konečně přispat.
Koledníci k nám moc nechodí. Bydlíme trochu "stranou". Je jednodušší zazvonit na všechny dveře v paneláku, než vážit kousek cesty...
Tři přesto dorazili. Jeden dřív, dva později, zůstali na oběd, svíčkovou dostali.
Taková, už asi 5-6ti letá tradice. Veselo bylo.
Janička přijela už dopoledne, zdržela se do večera. Jsem ráda. Týden jsem ji neviděla.
Má se dobře a zůstává svá... Přivezla nám užovku. Je nádherná.


Viki je na tom tak nějak stejně. Živější než dřív, vnímavější než dřív. Dneska se s Cipískem škádlili celé odpoledne. Tady hlídá miminko.


Uvidíme co dál. Srst nic moc, ale taky žádná tragedie.
Velikonoční výzdobu jsem letos nestihla ani vyndat a tak ji ani nemusím uklízet.
Pěkné Velikonoce to byly.

3 komentáře:

  1. Pěkné Velikonoce, u nás byla taky svíčková.

    OdpovědětVymazat
  2. Ivi,já-když vidím tu užovku,bych v momentě strachy vyskočila i na lustr...Hady opravdu nemusím...jinak veškerou havěť můžu..Přeju krásné jaro!!Zdena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, vítej u mne :) Další nová "tvář". Děkuji za komentář. Jako mne by nenapadlo ji chytat, to moje nejstarší je taková odjakživa :). Díky ní už mi lezl po ruce sklípkan, klidně chytnu hada, nebojím se ničeho :)

      Vymazat