sobota 19. března 2016

Stručně

Středa - denní, s kolegyní, co mne před dvěma lety dooost školila.
              Všechno zlý je pro něco dobrý. Nám to šlo jako po másle :)
Sláva, sláva, sláva - volala jsem na odběry. To, čeho jsme se nejvíc báli, tak to to tedy není. Hurá !!!
Teď jen co dál ?????
Večer tradiční jarní třídní koncert v hudebce. Moc šikovnou holku máme :)


Večer bohužel fatální konflikt mezi Kasandrou a Alexandrou. Někdy je to fakt těžký.
Čtvrtek - další denní. To už tedy nešlo jako po másle, ale hotovo vše jak má být.
                A já frajerka si šla ještě večer cvičit.
Lucka měla recitační soutěž, okresní kolo, ale neumístila se. Alexandra pochována.

Pátek - tak nějak jsem unavená. Asi jsem to s tou aktivitou přehnala. Holt už nejsem nejmladší. Je jaro, po chorobě a já se snažím dohnat všechno, co jde.....Komu není rady.
Každopádně s Viki jsem se projít šla. Podvečerní náladička.


Večer mi bylo tak blbě, že jsem chvíli uvažovala o tom, že se pojedu podívat do práce, ale jako pacient. Nejela jsem.
Pétě není dobře, ale jela do Pardubek kvůli škole.
Lucce taky není dobře, zůstala raději doma.
Sobota - ráno bylo kruté, ale celkem jsem se dala do formy. Ono to ani jinak nešlo. Měli jsme domluvený nákupní výlet s Janičkou. Za tři měsíce tu bude mimčo a zatím mu ani nemá kam dát věci. Sice to sebralo celý den, ale tak nějak splněno vše, co jsme chtěli. V klidu, v pohodě, s obědem i s odpolední kávičkou a dortíkem. Takže spokojenost.

Žádné komentáře:

Okomentovat