úterý 15. března 2016

Dobré zprávy ?

V neděli jsem po náročné noční musela jít spát. Oběd byl hotový, tak nebyl problém.
Janička se zase stavila...To my jsme moc rádi.
Silná trojka kuje pikle


 Držtičky, nevím jestli zrovna chtěli dobrotu, nebo na lavici.


Odpoledne uběhlo strašně rychle a já opět frčela do práce. Zase dost náročná noc.
V pondělí bylo krásně, ale bohužel jsem to prospala.
Fíbí potvora si taky umí otvírat dveře a takhle mne po ránu vítala. Normálně tam nesmí :)


Večer mi asi přeskočilo a já jsem šla po dlouhé pauze, po tý hnusný chřipce a po dvou nočních skákat. Kupodivu jsem to dala. Teda rozhodně ne na 100%, ale myslím, že jsem odskákala se ctí.
Taky jsem se po dlouhé době viděla se slečnou cvičitelkou a tak jsem přišla domů dost pozdě.

Dneska ráno nás opět čekala návštěva veteriny. Měla jsem docela obavu.
Kupodivu moč už je naprosto v pořádku. Viki je taky celkem dobře. Srst má tedy špatnou a bez léků se začíná horšit. Ale zatím nic tragického. Teda aspoň z našeho dlouhodobého pohledu. Chuť k jídlu má, veselá je, dokonce si v sobotu a neděli hrála s Cipískem, věc nevídaná. Taky venku zdrhla, to už se dlouho nestalo.
Ještě udělali jeden odběr, asi ten nejdůležitější, výsledek bude zítra. Doufám...
Na veterině jsme se dost zdržely. Chtěla jsem se s ní někde projít, ale čas mne tlačil. Tak jenom na zpáteční cestě jsme se stavily podívat, zda už nekvetou bledule na "naší" louce.
Voda v potůčku je čistá, i pít se dala.



Místy už trsy bledulí jsou,


 ale celkově nic moc. Ještě je brzo, podle každoročních záznamů.


Tak jsme si užily alespoň malou procházku.


 Kouká se na to moc hezky...


Odpoledne s Luckou na generálku na třídní klavírní koncert.
Čekání v dešti před ZUŠ.


Žádné komentáře:

Okomentovat