středa 17. února 2016

Změny

nejen v počasí.
V pondělí navečer odjíždíte na noční. Venku skoro jaro. Nálada skvělá, sršíte optimismem a zdravím, a plánujete, co všechno tenhle týden stihnete.
Po ránu se už jenom radujete, že už skoro svítá, že je to veselejší, když je dřív světlo.
Foceno mobilem, kvalita bídná...


O chvíli později už Lucce na cestu do školy i svítí sluníčko. Paráda.


Ovšem nálada a optimismus jsou v nedohlednu, protože v noci vás skolil jakýsi hnusný moribundus.
Ještěže mám skvělé kolegyně...
Jdete spát a doufáte, že bude líp. Nebylo.
SOS do práce, že středu teda fakt denní nedám. A zase další prima kolegyně to za mne vzala.
Středa ráno, ještě jsem KO, ale zdá se, že nemoc je na ústupu. Pevně věřím a doufám.
Zato paní zima nás zase vzala útokem.
Vyfoceno v rychlosti při venčení Viki. S jejím zánětem holt chodí častěji a tak ač nerada jsem s ní musela. Ale dalo mi to zabrat !





Lucka šikulka zvládá sama, dokonce se ještě stará jak mi je a zda něco nepotřebuju a zda dostatěčně dodržuju pitný režim. Přišla s kamarádkou a jejím pejskem, byly spolu venčit a na nějakém nákupu. Spokojená.
Péťa byla za kamarádkou přes noc, vrátila se odpoledne. Asi taky spokojená.
Janička dnes měla horší den, tedy spíš ráno. Díky cukrovce v rodině musela podstoupit dost nepříjemné vyštření. Zvládla to naprosto dokonale. A ještě jela do práce. Šikula.
Taťka se snaží vyřešit jednu velkou záhadu na úřadě, ale nějak se mu nedaří. I úředníkům to vrtá hlavou a nechápu, pokračování někdy příště uvidíme, co za tím vězí.

Žádné komentáře:

Okomentovat