neděle 31. ledna 2016

Ve znamení mlhy

Tak by se možná dal nazvat uplynulý týden.
Z kraje týdne by se dala mlha krájet.


Nicméně do práce se musí. V pondělí se mi tedy nechtělo. Kolegyně, která u nás byla minimálně. No daly jsme to docela v pohodě.
Navečer se stavila Janička. Pomalu začínáme dávat dohromady pidi věci.
Úterý uteklo jako voda. Večer na noc. Tentokrát v příjemném složení.
Práce míň příjemná, ale ono je to právě o tom , s kým tam jste.
To se pak i špatné věci dají zvládnout dobře.
Po noční se vyspat. Potom nutnost vyčistit hlavu.
Mlha trvá, ale sluníčko se s ní statečně pere.



Ve čtvrtek pololetní vysvědčení. Druhé nejlepší ve třídě.


Kdyby trochu, opravdu jen trochu, zabrala (puberta útočí) byla by s přehledem nejlepší. I tak jsme moc a moc pyšní. Není to vydřené, je to přirozené, tudíž o to cennější. Tak třeba na konci roku, že jo Luci :)
Večer se zase stavila Janička. I ona dostala dárek (že by za vysvědčení ?). Koupili jsme jí "smoothiovač ". Aby to naše vnouče bylo zdravé :)

K těm našim radostným zprávám přibyla jedna smutná o Juliánce. Ani nevím, co napsat. Měla jsem tu čest poznat ji i její rodiče osobně.  Příjemní, normální a podle mého stateční lidé. Nejlepší rodiče, které si Juliánka mohla vybrat. Je mi to líto.

V pátek jsme se jely s Luckou podívat po nějaké odměně za to hezké výzo. Počasí se umoudřilo a při návratu jsme měly takovéhle představení. Fotil taťka doma, já řídila :)




A sobota a neděle byla pro některé plná pohody.
Byla jsem totiž oba dva dny v práci na denní.
Takže byl doma klid :)

2 komentáře:

  1. Juliánky mi je líto a její rodiče moc obdivuju.

    OdpovědětVymazat
  2. Takové počasí vůbec nemám rád. Hned na mě padá deprese. Není nad to, když se ráno probudím a krásně svítí sluníčko. Ať je léto, nebo zima. Nejhorší je, že se v těchto dnech ani nedá větrat. Pro tyto případy jsme si objednali čističku vzduchu , protože bychom si domů stejně akorát pouštěli hnusný vzduch.

    OdpovědětVymazat