sobota 23. ledna 2016

Mrazivý týden

je za námi. Přírodě neporučíš.
Nicméně tak jako se osypu po sluníčku, tak se osypu když hodně mrzne. Zní to vtipně. Alergie na slunce a na mráz....
Kromě toho, že jsem chodila do práce, jsem tenhle týden ještě stihla zajet ke kadeřnici. Konečně jsem našla někoho, kdo rozumí mým vlasům a s kým si i já rozumím. A ona si holka zlatá klidně čeká miminko. Ale já jí to moc přeju.
Taky jsem se byla podívat u Janičky v práci, to bylo moc fajn. Ty mimi věci jsou tááák mrňavé :)
A mrzne a mrzne.
Tak ještě čokoládovou masáž, abych se zahřála. Bylo to prima, ale příště raději horké kameny.
Jezdit v zimě, ve sněhu mě docela baví. A tak abych toho neměla málo, tak ještě dělám taxi kolegyni, které se rozbilo auto. Ona si to zaslouží.
A ještě jednou ke kadeřnici. Tentokrát Lucka. Asi už máme náhradu za moji těhulku. Tohle děvče se zdá býti šikovné a nemáme to daleko. Foto nechtějte, fotit nesmím :)
Během týdne se na teploměru vystřídala různá čísla. To nejhroznější bylo - 20,0 . Bylo tam hned dvakrát.
Auto zamrzlé, nešlo zamykat, v sobotu ráno po noční jsem myslela, že ani nenastartuju.
Zvířata jsou ráda, že jim topíme a nenutíme je chodit ven.
No, vyvenčit se musí, že jo.



A aby se ta negativa vyrovnala, tak u nás v sobotu odpoledne byla Jana. To my rádi, když přijde.

2 komentáře:

  1. Jezdit po sněhu a ledu se bojím, takže počasí pro mě nic moc. Ale masáž bych si nechala líbit.

    OdpovědětVymazat