pátek 20. listopadu 2015

Moc nechápu

jak jsem dřív mohla psát každý den a ještě vkládat fotky. Asi to počáteční nadšení....
Svátek 17 tého jsme prožili v poklidu domova.
Taťka se jel odpoledne podívat k babi a já večer hezky do práce.
Nová náušnice.
Ve středu, jak taky jinak, jsem pospala. Odpoledne doma trávím pečením slaných jednohubek.
Čtvrtek dopoledne ve znamení tvarohových koláčků. A velkého vaření na víkend. pak už nebude čas.
Odpoledne vyrážím směr zubní.
Po zubaři za babičkou předat jí napečené dobroty. Bude mít kulaté narozeniny, tak ať má doma něco ke kafíčku, kdyby přišli nějací gratulanti.
Navečer do školy na Radu rodičů. Cvičení už nestíhám.
V pátek denní. S kolegyní, no prostě kdybych mohla vyberu si jinou. Ale docela to šlo.
Pomohla jsem trochu známé, co jsem ji dlouho neviděla. Dobrý pocit ze setkání.
Večer divadlo. Asi to tak mělo být, ale můj názor nic moc. Holt není každý den posvícení.
Týden utekl ani nevím jak.
A na Madeiře je pořád hezky....

Žádné komentáře:

Okomentovat