sobota 17. října 2015

Pracovní neděle

mě čeká zítra. To znamená, že týden zase uběhl jako voda.
Tyhle krasavice se u nás už docela zabydlely. Jsou tu vlastně denně.



V úterý jsem byla neplánovaně doma (zase změna služeb). Nakonec se to ukázalo jako dobré řešení.
Kromě toho, že se snažím zpracovat poslední zbytky letošní úrody - cukety, švestky atd. jsem musela odpoledne do školy na mimořádné třídní schůzky.
Hlavním tématem je nevhodné chování některých žáků. Převážně těch, o kterých rodiče tvrdí, že jsou doma hodní že oni by toto nikdy....No tak snad se to nějak vyřeší. Čeká nás ještě několik schůzek.
Ve středu ještě ty švestky a pak hurá na noční.
Čtvrtek dopoledne prospím, jak jinak. Odpoledne zrušit smlouvu na telefon a na kávičku s mužem.
Večer cvičit, to že mi to nejde nevadí. To už asi jiný nebude. Ale je mi tam fajn. Holky pořádají zase sportovní víkend, bohužel beze mne, jdu pracovat. Alespoň jsem si s nima popovídala při nakládání trampolínek a ostatního sportovního náčiní.
Páteční dopoledne, to je standart - úklid, nákup atd. A večer zase hurá do rachoty.
Taťka jel babičce s nákupem a taky musíme kontrolovat Bertíka.
 Roste jako z vody a zlobí jako čertík.




Dneska dopoledne jsem spala jako by mne do vody hodil. Odpoledne jsem nakoukla do letáku Sconto nábytek. Zaujala mne postel. Lucka má po ségrách, zasloužila by si novou....
Sedáme do auta a vyrážíme. Ještěže jsme to udělali. Nafocené krásně, ale v reálu docela děs.
Alespoň víme, že musíme pokoukat, povybírat a investovat asi větší peníz, než jsme plánovali.
No, tak jsme měli aspoň výlet. Dost mne překvapilo, že jsme se s mužem shodli na výběru nábytku do obýváku ( čistě teoretický výběr, neb investice nemalá :).
A zítra, jak už jsem psala, zítra jdu do práce.

Žádné komentáře:

Okomentovat