středa 30. září 2015

Konec září

utekl jako mávnutím kouzelného proutku.
Nedělní denní (27.9.) docela šla, ale je to prostě celý den v práci.
Taťka s Luckou byli zkontrolovat Bertíka a babičku. Oba jsou v pořádku.
Pondělí se neslo ve znamení volna. Tedy pracovního. Doma je pořád co na práci.
Večer jsem šla cvičit. Konečně mi vychází služby, že můžu chodit cvičit pravidelně.
Pohled z okna při odchodu na cvíčo.


Úterý jsem byla zase doma , ale jen před noční. Mimo jiné jsem objevila na stránkách jednoho útulku pejska. A rázem jsem se zamilovala.


 Když jsem totiž byla malá, toužila jsem po malém černobílém pejskovi. Živý u nás nepřipadal v úvahu, a tak jsem jednou dostala plyšového. Je hodně starý, už se trochu rozpadá, ale asi mi zůstane napořád. Jmenoval se Šaryk. Vidíte tu podobu ?


 A tenhle pohled se mi zase naskytnul, když jsem se vracela ve středu ráno z noční.
Mimochodem, ráno dost mrzlo, musela jsem škrábat okno na autě. Brr!!!
Chvíli pospat a hurá na kávu s kamarádkou.
Hodně jsme si toho řekly, ale stejně si to musíme někdy dopovědět :)


Žádné komentáře:

Okomentovat