středa 19. srpna 2015

Funguju !

Jakmile teplota klesla pod 30 st. moje tělo si vzpomnělo a já opět normálně funguju :)
A navíc jako bonus prší....
Pondělí - denní (6-18)
Úterý - denní (6-18)
Středa, tedy dnes jdu na noční (18-6).
Jsem doma sama !!!!!! A užívám si to.
Lucka má totiž tenhle týden English camp. Něco jako příměstský tábor.
Ráno okolo půl deváté sraz, domů cca před pátou. Rodilý mluvčí, hry, písničky, tvoření, zábava.
Docela se jí tam líbí. Hurá.
Jdu něco dělat, ať toho klidu dostatečně využiju :)

4 komentáře:

  1. Je zajímavé, jak to máme každý jinak. Já zase nefunguji nyní, když leje, prudce se změnil tlak a teplota. Jsem jako mátoha. A k tomu vedu příměstský tábor, kde děti díky dešti moc nemohou ven, takže jen klubové aktivity. Pěkný by byl nějaký kompromis v tom počasí. Nicméně přeji co nejdelší fungování:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko děkuji za přání fungování, když jsem v práci líčila, že to byla moje nejhorší dovolená, všichni se divili. a včera v práci byli taky někteří na hranici použitelnosti. Já naopak přeji, aby se teplota, tlak a rosný bod ustálily na hranici použitelnosti všech.

      Vymazat
    2. Ano, to by bylo nejlepší,děkuji:-) Ustálení je nejlepší varianta, která sice zatím nenastává,ale třeba září bude v tomto ohledu vstřícnější:)

      Vymazat
  2. Ivo,já také nefunguji,mám toho deště už dost,mě je nejlépe v horkých letních dnech,to jsem v uplné pohodě,ale ted...ani náhodou. zdravím dae

    OdpovědětVymazat