pondělí 20. července 2015

Pracovní víkend

Jak už jsem psala, měla jsem víkend pracovní.
Teplo,teplo, teplo. Budu se opakovat, ale na můj vkus moc velké. A tak doma jen drobné práce a víceméně odpočinek, protože mě to fakt vyčerpává. Taťka seká , ale vždycky jen chvilku a zase do stínu.
Když jsem psala, že venkovním kytkám moje nepřítomnost prospěla, tak se zdá, že těm domácím taky.



 Sobotní noční byla docela náročná. Na teplo, na práci......
V neděli jsem pospala, odpoledne navařila pro babičku ( přijede jí návštěva) a zase do práce.
Taťka ještě stále sekal a odpoledne byl chvilku u babičky s jídlem a nákupem.
Tentokrát byl relativně klid. Ale to prý není ono a tak mne navštívila jakási střevní potvora.

Na dnešek byl naplánován pracovní výlet. Zkusila jsem vstát, ale bohužel jsem to musela zrušit.
V tomhle teple bych to nedala. Prakticky celý den jsem po chvilkách prospala.
Doufám, že už je to za mnou.

Významnou událostí tohoto víkendu byl narozeninový dárek naší Janičky, který dostala od kamamrádky. Byla si skočit - bungee jumping. Moc se jí to líbilo a šla by zase.

Žádné komentáře:

Okomentovat