sobota 27. června 2015

Závěr školního roku

bývá ve znamení jiného rytmu, než obvyklé školní dny.
Některé věci jsou dané, jiné se mění.
Pondělí. Já po noční. Ve škole ještě běžný režim.
Úterý. Měla jsem volno. Lucka ještě normální vyučovací hodiny, odevzdávání knížek.
Středa.

Celonárodní problém je nedostatek zubařů. My jednoho sympatického a dobrého (ale placeného) sehnali. Když jsme si na něj zvykli, on se nám přestěhoval. Nastal čas pravidelné kontroly. Naštěstí ještě přibírá nové pacienty a neodstěhoval se moc daleko. Tak jsme se za ním chystali. Já volno z práce, Lucka zůstala ze školy doma. Hodinku před kontrolou telefon, bohužel nás nemohou vzít, technické problémy.
Stejně jsme jely. Trocha nákupů neuškodí. I když je Lucka nemusí, docela jsme to zvládly.
Malá zastávka u Janičky v práci. A den pomalu pryč.
Čtvrtek
V práci už zase fungujeme v režimu původním. Trochu jsme odvykli. Takže to byl dost fičák. Domů místo ve 14 v 16. Ale zase mě to bavilo.
A v 18 tradiční závěrečný koncert v hudebce.
Jsem na Lucku pyšná, je šikovná a je hrozně znát, že jí to baví.
Ony všechny děti hrály krásně, o tom žádná.
Generálka na flétnu...


Klavír...

A nezbytná kytička paní učitelce. Ta by zasloužila do zlata zasadit.


V pátek ráno jsem odvezla Lucku do školy a šla se projít s Viki. Taky nás holka potřebuje a v poslední době to nějak nestíháme.
Dva...



Proužkované nebe...


 O velké přestávce jsem Lucku vyzvedla a zkusily jsme zubní podruhé. Tentokrát se povedlo.
Kontrola proběhla. Víceméně jsem se dozvěděla, co jsem tušila. Nějaký zásah bude nutný, ale nic akutního.
A jelikož se nám to ve středu asi líbilo, jely jsme nakuvat znovu. Tentokrát to byla rychlovka.
Ještě se stavit u babi pro jahody a honem domů, abych stihla v klidu na noční.
A dnes ospalá, upršelá sobota. Je tady u nás pouť, ani jsme nešly.
 Nějak se nám po tom rychlém týdnu mezi davy lidí nechtělo.

Žádné komentáře:

Okomentovat