úterý 19. května 2015

Soutěž

hlídek mladých zdravotníků.
Já vím, zase se opakuju. to už tady bylo vloni, že jo :)
Lucka stále chodí do zdravotnického kroužku. Letos už věkem spadá do starších.
A tak jako vloni, protože jsem měla volno, a hlavně proto, že dozor dělá skvělá paní učitelka, tak jsem jela zase.
První zádrhel nastal hned ráno. Nedorazila jedna členka staršího družstva. Nastoupili jsme do autobusu. Během dvou zastávek se nám podařilo dovolat. Zaspala. A protože by se už nedostala na místo určení, vystoupila jsem z autobusu a šla zpátky.
Naložila opozdilce do auta a jely jsme za ostatními.
Pak už šlo vše jak mělo.
Tradiční nástup


Plnění úkolů na jednotlivých stanovištích - přenášení zraněného

 - ošetření zraněného


- určování bylinek


- válečná porada


A diplom - jůůů my byli třetí, mladší i starší


Letos bylo o dost víc družstev, celkem 19. Z toho důvodu se protáhla celá soutěž.
Paní učitelka a děti spěchaly na autobus. Já, jelikož jsem tam byla autem jsem počkala na vyhlášení, převzala ceny a jela zpátky. U nás jsem byla o chvíli dřív než autobus ( jede oklikou).
A tak děti svoje ceny dostaly hned jak vystoupily z busu.
Všechno klaplo jak mělo. Pěkný den.

3 komentáře:

  1. Moc gratuluju, máte šikovné holky!

    OdpovědětVymazat
  2. Juuuu, velká gratulace! Vždy mi zdravotní soutěže u tebe na blogu připomenu mé dětsví, na základce, na gymplu,...... já to milovala, asi už bylo od mala jasné, kterým směrem jít,....jen mi to došlo až po gympku. :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat