neděle 19. dubna 2015

Pořád se něco děje

A zase ten týden utekl jako voda
Pondělí - pracovní, nejistota a obavy stále trvají, ale dobrá nálada nás občas neopouští

Úterý - volno. To znamená - prádlo, úklid atd.
No aby se neřeklo, tak snad i dobrý skutek. Při návratu z města se nám po zahradě procházela psí dáma.


 Probudila se ve mě občanská odpovědnost. Holku jsem odchytila, zamezila jí v úniku a zavolala místní MP. Kupodivu chlapci zareagovali pozitivně, ale už bylo pozdě a na úřadě zavřeno a oni nemají přístup k datům ???? Tak se přijeli dohodnout jak to uděláme, dokonce přivezli psí žrádlo. Dost překvapili.

  Po návratu ze cvičení - ano, já jsem byla cvičit asi po půl roce a dokonce jsem to přežila, jsem holku vyvenčila a nakrmila. Zanedlouho se objevila majitelka a Marušku si odvedla.

Středa - zase denní

Čtvrtek - takhle to vypadá, když vezu Lucku do školy


Pak s Viki na prochajdu. Zrovna když jsem dost daleko zvoní telefon - můžeš být za půl hodinky tamatam ? Stihla jsem to a opět jsem způsobilá pracovat a jsem prý zdravá jako mladice , haha.
Tak ještě raději zajdu na kosmetiku a odpoledne kávička v kavárně. A večer hezky do práce. Dobrá kolegyně, ale tentokrát bych byla raději někde jinde. Večírek na oslavu narozenin, který je vlastně jednou velkou rozlučkou s naší prací. Ach jo.

Pátek - když se domů vracím....


Dopoledne spím, odpoledne zasadit nějaké kytičky. Do toho přichází smutná zpráva. Zemřela mi teta.
Nálada je na bodu mrazu, splíny z minulého týdne ještě úplně nezmizely a teď nějak víc vystrkují růžky.

Sobota - zase pracovní. Navečer se stavila Janička, popřát mi k narozeninám. Přivezla dort samorychlodomo. V pozadí dort z pátku od Péti. Lucka upekla buchtu a udělala těstovinový salát.
Dobře jsme se měli, nemusí být obr oslava, hlavně, že jsme spolu.


 Spát jdu brzo, dobrou noc přeje i Fíbí :)


 A v neděli pro velký úspěch jsem zase v práci. Naštěstí po oba dny dobří kolegové a kolegyně.
Večer na mne čeká třetí dort. Lucka nechtěla zůstat pozadu za ségrama.




3 komentáře:

  1. Tři dorty od tří dcer, to zní téměř pohádkově :-)!

    OdpovědětVymazat
  2. Příště přineseme tři oříšky pro Popelku ;) Ale tak i dárek byl. Sice ne jen pro tebe, ale snad si ho i tak užiješ. Ale sama musíš uznat, že kajak by na začátek nebyl tak úplně vhodná volba :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neprozrazuj, nebudu mít o čem psát. Však já jsem spokojená a moc i když to tak možná nevypadalo, ale po denní, co bys chtěla, alespoň jsem zůstala při vědomí. Jak vidíš, už jsem byla omrknout terén.

      Vymazat