pondělí 20. dubna 2015

Narozeninový

Všichni se mne ptali, co bych si přála k narozeninám.
Den pro sebe. Nic víc, nic míň.
A jelikož mi na dnešek vyšlo volno, docela se to hodilo.
Původní plán byl jiný, ale po zvážení všech pro a proti jsem usoudila, že se to časově nedá a že to nechám na jindy.
Odvezla jsem tedy Lucku do školy, sebrala brusle a vyrazila do Dolánek.
Stála jsem na in-linech letos úplně poprvé. Ale užívala jsem si to parádně.
Nikde nikdo nebyl. Na prkovišti jsem byla sama, na cyklostezce skoro sama, prostě nádhera.
Takže na jednu stranu.


 Cestou spousta zlatých dešťů, ale tenhle hrál prim.


A zase zpátky polem 


i kolem vody.


A protože to docela šlo, tak ještě na druhou stranu a zase zpátky.


Celkem nějakých 8,5 km.
Pak jsem brusle zula a šla se projít k jezu.


Jelikož není ještě listí, všimla jsem si, že nad jezem je nějaký altán. Tak jsem k němu "vyběhla".
Celková vzdálenost něco přes 2 km.


Cestou zpátky - jarní Hrubý Rohozec.


A trocha toho jara.


Při téhle fotce jsem myslela na jednu (vlastně teď 2v1) osobu. Zdravím Gábi.


Domů jsem dojela akorát tak, abych vyzvedla Lucku.
Byl to můj den a já ještě měla chutě na kolo. Lucka s taťkou se přidali.
Benešovská lávka a další jez.


Naše oblíbené místo, tentokrát trochu upravené. Vypadá to tam úplně jinak.


A další voda, tam se nám taky moc líbí



Poslední cvak cestou domů. Stále bílé Krkonoše.


Na kole to dalo dobrých 16 km.
Doma jsme si udělali rychlou pizzu z listového těsta a zákusek, co koupil taťka.
Takže vlastně další dort.
Prostě narozeninový den jak má být.
Jo, a kytku


a dárky jsem taky dostala. Od holek poukázku ( o tom napíšu až se to uskuteční), od taťky poukázku ( to abych prý byla stále tak mladá jako jsem) a od Lucky krasohled. Nedávno jsem o něm mluvila, ona si to zapamatovala a koupila mi ho.
To bylo radosti !!!


8 komentářů: