pátek 20. března 2015

Zatmění

Nic nového, že dneska bylo, já vím. Lucka ráno ke koláčkům na oslavu paní učitelky vyfasovala i sklíčko ze svářecí kukly, aby se mohla bezpečně podívat i ve škole.
Jedno sklíčko jsem dostala i já a tak jsem sledovala.
Takhle to začalo, to ještě nebylo nic znát.


A pak to pokračovalo. Fotek každý jistě viděl spoustu. Já měla radost, že jsem malým digitálkem, přes svářecí sklíčko vyfotila alespoň něco. Největší přiblížení a bez stativu, udržet to v ruce, no byla to  legrace. Do toho jsem odbíhala uklízet a vařit. Prostě veselé dopoledne a krásný zážitek.








 Odpoledne volala Lucka, že se zdrží, že oslava je v plném proudu. A já měla starost, aby to nebyl průšvih. Přišla domů o hodinu dýl a naprosto spokojená. Tak doufám, že i paní učitelka byla spokojená.
Ještě po sluníčku jsme se zase prošly s Viki.


 Tohohle krasavce potkáváme cestou. Ze začátku jsem se trochu bála, ale vypadá docela dobrácky.


Pak jsem stihla Viki vyprat všechny pelíšky a večer ji vykoupat. Už nám dost smrďánkovala a její citlivá kůže holt potřebuje trochu víc péče.
Péťa byla pracovat, ale skončila dnes dřív a tak se jela podívat za babičkou.

3 komentáře: