pátek 20. února 2015

Až se začínám stydět

14 dnů uběhlo jako voda a já tady nemám ani čárku. Ne, že by se nic nedělo, to ono se děje pořád, ale nějak se mi nechce. Divné období. A nejen na psaní blogu. Tak nějak všeobecně....

V neděli 8.2. se u nás stavila Janička. To je vždycky veselo. Přijede s Cipískem.
A ten miluje naši Fíbí.Jenže ta tu lásku moc neopětuje :)


 Tím nám skončily jarní prázdniny.
V pondělí 9.2. jsem šla do práce. Jenom na ranní a to bylo jedině dobře, protože jsem se vůbec nemohla nastartovat. Měla jsem pocit, že tam jsem jen do počtu.
V úterý 10.2. volno, tak jsem se snažila dát to tady do pořádku. Lucka neměla odpoledku a protože jí nebylo moc dobře, tak nešla ani na keramiku.
Ve středu 11.2. jsem měla denní a bylo to o poznání lepší než v pondělí.
Lucka zase nešla na flétnu, zase jí nebylo úplně dobře.
Čtvrtek 12.2. zase volno. Ráno jsem se šla projít s Viki. Odpoledne převezla Lucku na klavír, nakoupila si a šla Lucce naproti. Jelikož nepřišla holčina, co chodí po Lucce, poseděla jsem s holkama u klavíru i já. (Ne nebojte, nehrála jsem, jen jsem poslouchala).
Pátek 13.2. byl zase volný, protože jsme měli jet pro Péťu na letiště. Jenže ta už je 14 dnů doma.
Tak jsem toho využila a vybrala si konečně vánoční dárek. Dostala jsem od manžela poukázku na kosmetiku (tak trochu jsem si to sama zařídila). Až tam jsem se dozvěděla, že mi zaplatil to nejlepší (asi mě má fakt i po tolika letech rád).


No a mimo jiné jsem stála u plotny, protože o víkendu mě čekala práce.
V sobotu 14.2. jsem ještě byla doma. Tak jsem dodělala šunkofleky.
Janička si taky přišla na oběd, pobyla chvíli odpoledne a navečer už jsem musela mazat na noční.
Táta by býval oslavil 79 narozeniny. Ach jo, prostě fakt blbé období....
A Valentýna fakt neslavím.

A takhle to vypadá když se domů vracím....


Nedělní dopoledne 15.2. jsem samozřejmě prospala. Navařeno bylo, takže pohoda.
Nečekaně se zase stavila Jana. Ale jen na chvilku.  Na odběr.
Ještě udělat úkoly s Luckou a zase hurá do práce.
No vida a už je tu další týden. Na pondělí 16.2. jsem se těšila, jak si pospím.
Jenže to nevymyslíš. Česká pošta nám doručila dva malé balíky. Nejdřív přijelo jedno auto a přivezlo jeden balík. Dobrá, to neovlivním, ale vzbudili mne. Tak jsem ještě zalezla. Chvíli na to přivezlo druhé auto druhý balík. Bych vraždila. Už se nedivím, že zdražujou....
Dojela jsem pro Lucku do školy a šla na kafe se známou JV.
Večer se Janička stavila pro svůj balíček.
V tom druhém byla výhra pro Lucku. Někde na internetu objevila, že kdo pošle kopii vysvědčení s průměrem do 1,5, tak ten bude zařazen do slosování o panenku. A ona měla štěstí a vyhrála.

foto dodám

V úterý 17.2. jsem měla pro změnu denní. Lucka měla odpoledku  a šla i na keramiku.
Na středu 18.2. byla domluvená kontrola u naší milé paní doktorky. Ráno jsem Lucku odebrala, ze školy šla po druhé hodině. Ultrazvuk, vyšetření, vlastně je všechno v pořádku. Tak kde je asi zakopaný pes...Na flétnu a nauku zase šla poté, co jsme si spolu dali oběd v naší oblíbené kavárně.
A já ač volno, tak jsem jela zpátky do práce. Velké setkání a jednání o naší budoucnosti.
No uvidíme...
A už je tady čtvrtek 19.2.Takový normální den. Večer na noční.
Konečně taky po dlouhé době klidná.
V pátek 20.2. jsem se zase těšila jak se vyspím. Nejdřív mi utekla kočka. Pak vypli proud a pískali tady UPSky. No prostě paráda. Ale nakonec jsem pospala. Odpoledne se stavila Janča. Taťka jel zkontrolovat babičku. Ta je v pohodě. Zlomenou ruku už z 50% používá. Jsme rádi.

3 komentáře:

  1. To jsem se ráda, že jsi se ozvala! Nechuť psát naprosto chápu, jen jsem měla strach, jestli jste v pořádku. Už mě svrběly prsty, že ti napíšu, ale zase jsem nechtěla být vlezlá :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali díky, klidně piš, na FB nakukuju denně :)

      Vymazat
  2. ......,,,...............................................

    OdpovědětVymazat