sobota 24. ledna 2015

Ve středu

to bylo dost podobné úterku.
Lucka do školy. Já k babi.Ruka bolí a je fialová, ale neotéká, tak snad...
Lucka na hudebku, já do práce na noční. K mému překvapení nejmilejší kolegyně.

Ve čtvrtek pospím, s Luckou na hudebku. K babi tentokrát taťka rovnou z práce.
A moje noha, potvora, bolí a bolí. Péťa má hotovo a jela ci ještě na výlet. Na Kypr.
Přeju jí to, ale taky trochu závidím.

Pátek. Denní. Ale jo, šlo to, i legrace byla. Jen ta energie schází.
O babi se postarali jiní. Díky za to. Netěší mne, že se starají cizí, ale jsem za to ráda.
Po návratu z práce se Lucka ptá - budeš se s námi koukat na film.
Já - no to víš že budu. Viděla jsem asi 15 minut :).

Sobota - dospávám (někde tu energii musím sehnat). Po obědě jedeme k babi.
Myslím, že konečně pochopila, že jí něco je a holt to nepůjde tak rychle jak si představovala.
Ale lepší se to, to jo.
Janička byla na lyžích.
Péťa se má na Kypru dobře.
Závidím jim sluníčko.
Lucce není úplně dobře. Uvidíme.
A noha bolí a bolí.

1 komentář:

  1. Ivo - nedivím se, že ti schází energie. Tohle počasí je i pro mě zabiják nutně potřebuju sluníčko! Při tvém nasazení a nepravidelném spaní bych nebylo schopná snad ani dýchat, máš můj obdiv, jak to vše zvládáš. Pétě můj milovaný Kypr tedy těžce závidím. Kdybych mohla, jsem zbalená hned :-)

    OdpovědětVymazat