středa 14. ledna 2015

Neděle

byla klidná, lenivá a pohodová.
A Fíbí konečně pochopila k čemu jsou dobré radiátory :)


V pondělí zase na celý den do práce. Dějí se velké změny, uvidíme, co bude dál....

V úterý ráno jsem probudila se zablokovanou páteří ( signály už byly delší dobu, ale věřila jsem, že to bude dobrý, není) Do skoku mi teda nebylo, ale fungovat nusím i když tahám levou nohu za sebou jak Jofrey.
Lucka neměla odpoledku ani keramiku, tak jsem na ni počkala u školy.


U nás před domem jsem si všimla, že nám tu roste nějaká kytička, že by jaro ???


Venku hezky, takže noha nenoha vytáhla jsem Lucku a Viki na prochajdu. Sice krátkou, ale hezkou.
V pozadí bílé Krkonoše.


Ovšem u nás jaro v plném proudu, alespoň krtci si to myslí určitě.


Po návratu domů jsem Viki vykoupala. Bylo to v plánu kvůli její srsti už delší dobu, jen se mi nechtělo nutit Viki do vany jen tak. No a tentokrát byla od bláta...
A pak už jsem jen vymýšlela polohu ve které mě nebude bolet nožička.

Dneska ráno jsem odvezla Lucku a zajela do práce. Jednak jsem potřebovala nějaká razítka a jednak pořešit tu moji nohu abych mohla večer na noční. Tak uvidíme.
A jelikož chvíli svítilo sluníčko a Viki je vykoupaná, tak jsem ji vyfotila, aby Péťa v cizině viděla , že se jí daří dobře :)


Takové čistě lednové počasí.

1 komentář:

  1. Teda ale Fíbí je pěkný kus. Vždyť to nedávno bylo koťátko. Takhle natažená vypadá na pěknou dlouhánku.
    Držím palce, ať záda rychle povolí.

    OdpovědětVymazat