pátek 19. prosince 2014

Už dlouho

 mi vrtá hlavou, kdo vlastní tohle auto.
Sedět se dá jedině na místě řidiče. Přes den je pryč, stává na parkovišti v noci.


 Jeden den jdete venčit a vypadá to takhle,


 druhý den o poznání lépe. Bohužel, dlouho to nevydrželo.


A protože jsem zase ve středu měla volný den, vyrazila jsem pro jablka do nedalekých sadů.
Na Vánoce. Nebudu v marketu dávat dvakrát tolik, že jo.
Cestou se mi naskytla zajímavá podívaná. Že letadla dělají na nebi prouhu je známá věc.
Ale tahle se nad námi vždycky otočila a letěla zpátky. Takže jsme měli na nebi kruhy.


 Ve středu navečer tradiční třídní koncert. Lucka jako vždy hrála na flétnu,


a samozřejmě na klavír. Moc se jí to povedlo. Šikulka moje.



Ve čtvrtek v práci evakuace. Malování, renovace podlah na které se nesmí alespoň den šlapat.
Takže přesun o patro níž, kde je všechno jinak. Navíc čilý ruch dovnitř i ven, prostě zmatek nad zmatek. Nemám ráda změny. Přišla jsem domů a odpadla jsem.
Můžu se těšit na pondělí, dám si repete.

Dneska ráno jsem se rozhodla doplnit zásoby na Vánoce. Myslela jsem si, že poránu nebude moc lidí. O jak jsem se mýlila. Nicméně jsem to docela zvládla.
Co mě ale pobavilo, byla tahle cedule. Není to kvalitní fotka. Proto napíšu ceny.
Před slevou 199,90 po slevě 199.
No, nekupte to, že jo.





4 komentáře:

  1. Skvělá sleva...asi si doběhnu taky pro jedny:-P

    OdpovědětVymazat
  2. Máte ve škole pěkný podkroví :-)
    užívej předvánoční čas.
    Pavel

    OdpovědětVymazat
  3. Ivi, krásné fotky!
    A prosím, mám to k Vám z ruky, mohla by jsi mi vzít 10 balíků sušenek, taková sleva se jen tak nevidí! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Lucka je velká šikula a navíc má krásný účes!

    OdpovědětVymazat