neděle 23. listopadu 2014

V pátek

jsem ještě pořád měla dovolenou.
Tak jsem trochu doháněla resty. Jeden z nich byl zajít na poštu a poslat balíček. 
Snad dojde v pořádku a obsah bude sloužit.


V Praze nám voněly trdelníky, ale ty ceny...Slíbila jsem Lucce, že si je doma upečeme.
Slib splněn.


 21.11. oslavila babička 84 narozeniny. Na velké oslavy si nepotrpíme, ale popřát jsme jí odpoledne zajeli. K trdelníčkům jsme ještě něco přikoupili a strávili s babi příjemný podvečer.


I kytičku jsme samozřejmě měli s sebou...


Sobota, to byl dost akční den. Jumping neon párty. 50 trampolínek na jednom místě. 7 cvičitelů, 3 hodiny hopsání. Ufff, krásné to bylo. Po akci společně na obídek, chvilka posezení a domů. Sprcha a honem do práce. Tak nějak na mne spadla noční. Kupodivu i po náročné cvičící akce jsem to dala celkem s přehledem.
(foto z mého mobilu hrozné, ale aspoň pro ilustraci)


A taky jsem zjistila, že nám zbourali starý, dnes už nevyužívaný, domeček u závor. Asi mi tam bude chybět.


V neděli jsem se prospala a odpoledne jsme se vypravili sehnat Lucce brusle na led.
No to vám byla teda akce. Dlouhá, hubená noha a na ni si sežeňte brusle. Kdepak, ani náhodou.
Ještěže tam mají čím se odreagovat...


Žádné komentáře:

Okomentovat