neděle 9. listopadu 2014

A už je zase konec týdne

Ve středu jsem měla volno a taky plány...
Jenže Viki se stále horší a horší. Mám pocit, že léčba je k ničemu.
Sedám do auta a frčíme na veterinu.
Léčba není k ničemu, ale je slabá. Takže chca nechca musíme nasdit vyšší kalibr.
Štve mě to, ale je otázka co je lepší. No nic, uvidíme, jak to bude dál.
Vracíme se domů, vyzvednu Lucku ze školy, pak ji vezu na hudebku a zase hurá do práce na noc.
Ještěže byl docela klid.
A takhle to vypadá, když se domů vracím.


Ve čtvrtek spím jak dudek. Asi podzimní únava, či co.
Vstávám tak akorát abych stihla odvést Lucku na klavír.
Rande mám tentokrát s mužem v Lidlu. Jak romantické.
Navečer mám premieru. Naše holky cvičitelky se zase naučily něco nového a já to prostě chtěla zkusit. Když jsem přišla domů a ptali se mě jaký to bylo, nedalo se říct nic jiného, než rychlý, ale jako fakt hrozně rychlý. A o co že šlo?  O PILOXING.

Naše Fíbí miluje koupelnu. A když ji ráno zabereme umyvadlo, tak obsadí alespoň vanu.
Hodně vody to ne, ale pokud je vlhká, tak to je spokojená.



Tudíž v pátek ráno spokojená byla. Na odpoledne jsme měli zamluvené lístky do kina.
Tři bratři. Nestihli jsme nějak v létě v premieře...
Zcela upřímně, podruhé bych na to nešla.

No a v sobotu jsem celý den v práci a v neděli aby se to nepletlo jdu na noc. Venku počasí, že by psa nevyhnal a tak hezky lenošíme doma.

3 komentáře:

  1. Jojo, letí to ... zase pondělí:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, vidíš a já se těším, až je budou dávat v televizi, moc se mi to líbilo! A jdu dočíst, co je s Viky...

    OdpovědětVymazat
  3. Držíme palečky Viki, ať si ji stav brzo zlepší!!!

    Silvie

    OdpovědětVymazat