pátek 31. října 2014

Do práce ve středu

jsem ještě nemusela. Taťka jo. My jsme s Luckou doma doháněly, na co jsme v minulých dnech neměly čas. Především učení.
Viki dodržuje léčebný režim. Bere léky, koupeme jak nám nakázali, žádné vycházky, klid. Posun spíš k horšímu. Ach jo. Pro jistotu odblešena Fíbí. Musíme vyloučitjakýkoli zdroj obtíží.

Čtvrtek pracovní. Skoro po týdnu v pracovním procesu. Ale jo, nakonec to šlo.
Zítra Jana končí v práci. Vezla jsem jí nějaké zákusky a chlebíčky.
To zase totiž u nás v práci dělají i na objednávku. Výborné a za přijatelnou cenu.

V pátek nečekaně zase volno. Ráno při venčení Viki jsem postehla, že se nám příroda trochu pobláznila. Nejen že nám kvete divizna,


ale na lýkovci jsou plody i květy...



Dopoledne jsem strávila doma, nějaký ten úklid, vaření, pečení. Odpoledne jsem vyzvedla Lucku a jely jsme na nákup. Tak nějak nás napadlo jen se kouknout na hřbitov. A ona mi ta krásná dušička zmrzla. Ach jo. Takže honem zpátky do města a koupit novou.
A raději hned dvě, co když to na hrobě rodičů dopadlo stejně?
Navečer jsem jela cvičit. Bylo to fajn.

Žádné komentáře:

Okomentovat