čtvrtek 18. září 2014

Už zase máme čtvrtek

Ač jsem tenhle týden měla hodně volný, nějak mi to rychle utíká.
V pondělí jsem měla volno. Pustila jsem se do ložnice. On se nám totiž tak nějak utrhnul radiator ze zdi a bylo třeba to do zimy opravit. A zima je za rohem...
A aby to mohl manžel opravit, bylo nutné tohle přesunout tam a tamto zase jinam. Okno myté naposledy bůhví kdy, převlíknout.....Prostě trochu generálka.
Fíbí mi zdatně asistovala


Lucka je už na druhém stupni a začala jí fyzika. Pan učitel se snažil zaujmout a my měli doma odpoledne předváděčku pokusů. Tak jen doufám, že se nebude pouštět do něčeho nebezpečného...


V úterý zase volno. Dokončuju rozdělanou práci. Odpoledne jedeme s Luckou pro sportovní kalhoty.
Ha,ha,ha...Dost chabý pokus. Nemáme. Buď jsou malé, nebo velké, nebo tak hrozné, že to snad radši nic. Holt bude ten týden muset přežít v těch starých, sice jí jsou trochu krátké....
Tady nás zaujala bílá kachna.


Ve středu jsem do práce šla , ale jen na ráno. Dobré kolegyně, tak akorát práce, pohoda.
Nějaký ten nákup a domů. Konečně nalepena nálepka, která na to čekala v šuplíku už dost dlouho.


 A druhá, ta samá byla nalepena na druhé auto. To se dnes stalo právoplatným členem naší smečky a je to taky tak trochu onen zmiňovaný dárek k taťkovým kulatým narozkám.


Čtvrtek zase doma, ale abych pravdu řekla tohle nucené volno mě moc nebaví. Nicméně jsem se zabavila nějakým tím nákupem, přípravou jídla na víkend (čekají mě noční) a podobnými nesmysly, které bych klidně oželela. Odpoledne jsem dovezla Lucku na hudebku a půjčila auto Janě, která jela do nové práce. Navečer se chvilku zastavila.
Péťa si stihla ještě vyřídit před odletem zubaře a návštěvu u babičky.
A jelikož děda by měl narozeniny, tak jsme koupili kytku a trochu to dali po létě na hrobečku do pořádku. Jen jsme nějak zapomněli na kytku do vázy. Ale to snad ještě napravíme.


Radiátor v ložnici byl opraven, topení napuštěno a tak ještě taťka vymetl komín. Tak snad už v zimě nezmrzneme, ještě dříví do sklepa a bude to.

2 komentáře:

  1. Taky jsme doma dělávali nějaké pokusy:-) Je fajn, že už máte topení opravené, zima se blíží.

    OdpovědětVymazat
  2. Jé pokusy, fyzika a chemie, taky jsem tím prošla:-)))

    OdpovědětVymazat