sobota 13. září 2014

Pecen

V sobotu jsem se probudila k obědu. Můj skvělý muž a skvělá nejmladší dcera se sami podle knížky pustili do rajské. Sice zvolili trochu jiný postup než na jaký jsem zvyklá já, ale výsledek byl dobrý.
Po obědě jsme se vypravili do města. Probíhal totiž Pecen, aneb dožínky. Každoroční akce na kterou bych snad ani nemusela, ale docela mne lákalo vystoupení Lenky Filipové, která byla skvělá



 a taky skupiny Quenie. Ti byli taky báječní.


 Mezi vystoupeními jsme si stihli projít všechno, co bylo k vidění, něco popili,


něco pojedli....


 Prostě jsme si to maximálně užili. Při cestě domů jsme se ještě stavili v kavárně. Sice jsem byla trochu znavená po dvou nočních, ale byl to prima den.
Obsáhlejší fotogalerie z té naší akce je třeba tady, nebo třeba tady.

Žádné komentáře:

Okomentovat