pátek 12. září 2014

Čtvrtek a pátek

Noční, poprvé dvě za sebou.
Ve čtvrtek jsem ještě stihla odvést Lucku na klavír a z klavíru, zajít na třídní schůzky.
Nová paní učitelka třídní se jeví velice slušně. Schůzky se nesly v přátelském duchu, tak uvidíme, jak to půjde. Lucka už je na druhém stupni, noví učitelé, spousta hodin....Musíme si zvyknout.
Zvakají si na sebe i Viki s Fíbí, už jim to holkám docela jde.


V pátek jela Lucka do Jičína -  města pohádek. Ráno jsem sice usnula vsedě na židli, ale k autobusu jsem ji dovezla včas, však si mne vzbudila :) Vypadalo to na celodenní déšt, ale počasí se umoudřilo a Lucka přijela spokojená a natěšená. A já se aspoň dobře vyspala.
Než jsem se nadála, už jsem zase byla v práci. Tentokrát to bylo mnohem klidnější. Navíc sloužila nejmilejší Mudra. To se pak člověk do práce i těší.

1 komentář: