čtvrtek 28. srpna 2014

Nějak nechápu

jak ten čas letí. Než se stačím otočit je tu skoro pátek. Ale hezky popořádku.
V pondělí jsme s Luckou jely na nákupy. Lucka nakupování nesnáší. Je to pro ni utrpení.
Ale tentokrát jsme to zvládly docela dobře. Ráno jsme pospaly, odjely, nakupovaly.


K jídlu jsme koupily nějakou housku v Kauflandu. Bylo to docela v klidu a dokonce jsme i něco nakoupily a i jsme se spolu zasmály. Takže pohodička.
Navečer jsem frčela na noční. Asi moje nejhorší. Ale to je tak nějak všeobecné. Kolegyně, co měla ranní dodělávala svoji práci a pak ještě pomohla mě. Byla zlatá, že tam se mnou zůstala. Ve dvou se to táhne líp.

V úterý jsem se z toho chtěla vyspat, ale nějak mi to moc nešlo.
Pozitivní je, že Viki a Mína si na sebe pomalu, hodně pomalu, ale zvykají.
Dneska už byly tak na metr od sebe a docela v klidu.


Večer  Jumping. Lucku to nějak začíná bavit. A já jsem ráda. Potřebuju se zase trochu dostat do formy.
Středa ve znamení denní. Fofr, fofr, fofr. Ale taky dobrá kolegyně, dobrá nálada a pohoda. Ale utahaná jsem byla, to jo.

Čtvrtek ráno. Holky si troufly k sobě zase o kousek blíž.


Je vidět, že Fíbí se u nás líbí. Naprosto všude.



Při venčení Viki jsem objevila tohohle krasavce. Ještě jsem nikdy takhle velkého pavouka neviděla.


Dopoledne jsem se jela podívat do školy. Dlouholeté vazby se spoustou učitelek....Předplatit obědy, zjistit jaký bude mít Lucka rozvrh, kde třídu....Jo, asi jsem vadná, ale ráda jsem je viděla.
K obědu palačinky, pekla Lucka.
Odpoledne další úlovek ze života hmyzu.



Navečer přišla na chvilku Jana s Cipískem a pak už jsme zase frčely s Luckou na cvičení.
Bylo to fajn, ale potřebovala bych asi natáhnout den aspoň na 36 hodin. Nějak nic nestíhám.
A zítra zase denní.

2 komentáře:

  1. Já bych potřebovala natáhnout aspoň na 48 hodin:-))) Letí to fakt šíleným tempem .... ale měla jsi dobrý týden:-)

    OdpovědětVymazat