pátek 18. července 2014

Nějak nestíhám

Prázdniny, volno a já, já nestíhám.
Je pátek a já koukám, že dovolenou dopsanou zdaleka nemám ( a pochybuju, že to dokončím) a tenhle týden taky nic moc.
V úterý, jak jsem psala, jsem odvezla Lucku k babičce.
Ve středu jsem měla den. Už ve čtvrt na devět ráno přišla sms, že chce domů.
Takže po denní  jsem sebrala taťku, který právě dosekal, a jeli jsme si pro toho našeho smutníčka.
Ve čtvrtek jsme byly s Luckou doma. Musela jsem dodělat resty z dovolené a po ní. Navíc jsme si ráno pospali a vyrážet někam na výlet, když jdu na noční je tak trochu riziko. Jednak, že to nestihneme zpátky( znám se), jednak v tomhle teple...Kdo má pak tu noční přežít, že jo?
Takže dobrý a večer na noční.
A ejhle máme tu pátek. Noční celkem šla, ale stejně musím pospat. Těšila jsem se. Ale nejstarší se u nás dopoledne stavila. Jak ji Viki slyšela, začala vyvádět a bylo po spaní.
Odpoledne jsme si jely s Luckou pro Cipíska. Jana má nějakou akci a my hlídáme. Asi do neděle. Bude to trochu boj, nějak si tentokrát s Viki nerozumí. Tak snad si to vyříkají.


A zítra, co byste řekli, zítra zase denní v práci.

Žádné komentáře:

Okomentovat