neděle 25. května 2014

Víkend

víceméně pracovní.
V sobotu jsem měla denní. Měla jsem trochu obavu, neb jsem byla podruhé sama přes den.
Ale nebylo to tak zlé. Den uběhl strašně rychle.
Doma to bylo taky OK. Janička se stavila na oběd který jsem připravila v pátek.
Lucce bylo stejně, krk bolí, byla unavená.
Taťka kvůli počasí ani sekat nemohl.

V neděli bylo zase všechno jinak než byl původní plán.
Lucku krk bolel stále, takže jsme se jen tak poflakovali doma.
A opět na nás zaútočili mravenci. Potvory jedna mrňavý.
Počasí se umoudřilo a taťka aspoň mohl dosekat.
Janička se stavila půjčit brusle. Chtěla to jít vyzkoušet se svojí kamarádkou, která na nich nikdy nestála.
No a já navečer zase do práce. Když jsem dorazila, tak to vypadalo na pořádný mazec.
Nakonec to nebylo tak zlé. Fofr jako jo, ale dobrý.

Žádné komentáře:

Okomentovat