sobota 31. května 2014

Koukám, že už je sobota

a celý týden ani čárka.
V úterý jsem měla volno. V plánu toho byla zase spousta, ale Lucka zůstala na doporučení paní doktorky ještě doma. Takže to bylo zase takové tu sem, tu tam a najednou den pryč. Zdravotní stav stejný. Tak jsem šla zase cvičit, aspoň něco. Sice mne všechno po pondělku bolelo, ale čím se člověk zkazil, tím ať se napraví, že jo...
Ve středu mě čekala denní. Všechno dobrý. Ještě lepší bylo, že v krku je běžná flora, takže Lucka šupajdí zítra do školy. Jen ty neustálé přívalové deště...Ale ono mě to v práci vlastně nevadí.
Taky jsem byla "na koberečku" u naší vrchní. Tak nějak jsme museli ukončit můj adaptační proces.
Prošla jsem docela obstojně.
Ve čtvrtek další denní. Lucka se měla fotit, ale kvůli počasí akce zrušena. Z hudebky jsem ji omluvila. V dešti přes celé město prostě po tom, co byla doma nepůjde.
V pátek jsem dovezla Lucku do školy, zaplatila obědy, vyrovnala dluh za brusle, udělala nákup. Navařila na sobotu a neděli, trochu poklidila.
Pak si dojela pro Lucku. Po dlouhé době u nás zase byla Šárka.
A večer hurá na noční. Docela klidná byla.

3 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Baru jako nevím k čemu, ale teď jsem dobře "jetá". Noční mi dávají docela zabrat. Teda ta noční je v poho, spíš den po ní.

      Vymazat