sobota 19. dubna 2014

Veselé hradní Velikonoce

Tradiční akce na kterou chodíme rádi. o hradě Rotštejn, o Klokočských skalách a o sdružení, které se zcela dobrovolně a nezištně stará o tuto lokalitu jsem psala několikrát.
Na dnešek to byl docela problém vymyslet. Brzký oběd a hurá, protože odpoledne další akce.
Komentářů asi netřeba.
Hudba na úvod

 Pohádkové představení








Návštěva velikonočně vyzdobeného hradu


Vyhlídka z ochozu, tentokrát i s poutavým výkladem


Hradní pes (fena)


Procházka skalami, takhle krásně rostou a kvetou borůvky



A taky višňové sady


A jedna společná

 Cestou domů


Vydrželi bychom dýl, ale já musela, teda spíš jsem chtěla odpoledne jinam. Slavili se narozeniny jedné milé osůbky z nového zaměstnání. Taková oslava pro zvané. A já byla pozvána. Měla jsem radost a dost jsem si to užila. Dokonce i kytičku jsem dostala, neb jsem práskla, že jsem taky o rok starší.



2 komentáře: