pátek 25. dubna 2014

Tak nějak hektický týden

Po pondělní denní jsem si to v úterý zopakovala. Měla jsem mít volno, ale bylo to jako v pohádce kdy dědeček měnil, až vyměnil. Ta, co měla sloužit nemohla, ta, co to vzala za ní nemohla.....až to nakonec skončilo u mne. Kupodivu mi to nevadilo. To spíš, že doma jsem moc nebyla.

Ve středu dopoledne volno, ale odpoledne znovu do práce, tentokráte povinná školení. A hnedle dvě, aspoň to mám pro letošek odbyté. Po školení sponntání nápad, jdeme si někam sednout a domů jsem přišla zase jako po denní.

Tu jsem ostatně měla i ve čtvrtek. S kolegyní před kterou mám respekt. Ale bylo to s ní fajn, mělo to spád, mělo to hlavu a patu, prostě zase zkušenost. Jen Lucka měla trochu problém s hudebkou, ale nakonec to s taťkou zvládli. A předem připravený dárek od Lucky paní učitelka na klavír dostala.


V pátek jsem si málem odpracovala směnu na původním pracovišti. Všichni souhlasili ( podotýkám, že jsem tam chtěla jít zcela zdarma, z vlastní vůle), jen ta osoba nejhlavnější kategoricky řekla NE ( tady měl být název, který mne napadl, ale všichni si jistě domyslí, že bych mohla to ubohé zvíře urazit). To mi nezabránilo jít na oběd s bývalým kolegou, kterého si velmi, velmi cením po všech stránkách a jeho pozvání mi udělalo velikou radost. Mimochodem to bylo proto, že on dal taky výpověď. Poseděli jsme , pohovořili...Dostala jsem dárek, knížku s věnováním...(vyfotím).


Doufám, že se ještě uvidíme.
Odpoledne byla zahájena sekací sezona s novým mazlikem. Taťka spokojen, seká se mu dobře, zvykl si raz dva.


No a já, prý aby se mi nezačalo stýskat, jsem mazala do práce na noční. Asi mám kliku. Zase byl klid. Ne, že by nebyla práce, ale všechno v klídku.

5 komentářů:

  1. Ivi, buď ráda, že jsi ten velký krok udělala. Je fajn se s přáteli scházet. A v nové práci jsi šikovná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Silvi, právěže ráda jsem. Obzvlášť po rozhovoru s oním kolegou :)

      Vymazat