čtvrtek 17. dubna 2014

Probuzení po noční

bylo úžasné. Lucka měla prázdniny a nechala mne spát do dvanácti. Oběd mi připravila, kafe uvařila. Pak jsme se sbalily a vyrazily na výlet. " Riegrovka" byla jasná volba. Pěkně v klídku, pohodička.
Pod Spálovem kafe, hranolky a nanuk. Výšlap na kopec, návštěva paní asistentky a telefon pro taťku, protože po krásném , teplém dni se strašně rychle ochladilo a začal foukat studený vítr.
V nohách 9 km a naprostá spokojenost.
Tak aspoň malá náhražka za to, že zítra musím na denní, která nebyla v plánu.


Jizera

Ferrata


Studium informací, kdy, kde co a jak...


Tunel


 




Elektrárna Spálov




Panoramata

4 komentáře:

  1. Milá Ivo, strašně ráda Vás čtu, ale nepřispívám. Dnes musím. Dostala mě fotka elektrárny Spálov. Naproti elektrárně přes řeku ve svahu jsou dřevěné sruby. Jako malé holky jsme tam jezdily s babičkou a dědou na prázdniny. Bylo nám vždy krásně.O kousek dál byla studánka s beránkem. Úplně mě to pohladilo. Děkuji za milou vzpomínku.
    Naďa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Naďo, sruby i beránek tam jsou pořád, příště vyfotím jen pro vás :)

      Vymazat
  2. Tak to by bylo krásné. Mám dnes díky tomuto fotu takovou příjemně rozjímací náladu. Vzpomínám. Dvě šestileté holky, babička, milovaný dědeček, táborák, světlušky, první kudlička, hrozivě vypadající turbíny.....Čtyřicet let jsem tam nebyla a je toho tolik, co paměť vydoluje. To vše díky Vám. Ještě jednou děkuji.
    Naďa

    OdpovědětVymazat