středa 30. dubna 2014

Nějak nám to všechno letí

Pondělní volno uteklo tak rychle, že jsem se ani nenadála a už zase byla na noční. Byla klidná, jen jsem měla nějaké zatmění, či co. Potřebovala jsem krabičku s určitým názvem. Dvakrát jsem projela celou skříň, nebyla tam. Trochu problém, ale ne zásadní. Ráno hlásím nadřízené, že by bylo dobré objednat. No, co myslíte ? Byla tam a dokonce ve dvojím vydání.....
V úterý dopoledne jsem chvíli pospala a šla na seminář. Jo, když už jsem se přihlásila.
Musela jsem odejít dřív, protože Lucka měla koncert.Tedy ne sama, koncert ZUŠ, kde vystupovala jako jedna z mnoha.
Povedlo se jí to, šikulka je to.
Čekání na " generálku "



Vystoupení


Ve středu denní. Cestou domů rychlý nákup. Když jsem dorazila, tak hromada větví připravených na spálení už skoro nebyla. Opekli jsme buřtíky a za soumraku šli domů.


Jo a Lucka dnes dostala svoji první ponámku. Teda jestli to bylo jak říká, tak vlastně úplně bezdůvodně, ale paní učitelka má vždycky pravdu. Ať žíjí čarodějnice !

Žádné komentáře:

Okomentovat